mariesundqvist

Alla inlägg under november 2009

Av Marie Sundqvist - 21 november 2009 16:20

 


        

bilderna får tala för sej själva, men det är kärlek<3

utan er mina tjejoor är jag ingenting, älskar er så grymt mke!<3


Pussssissssaaaar/M

Av Marie Sundqvist - 21 november 2009 16:02

Thjaaaaaa:D

nu ska jag skriva ett roligt inlägg enligt sara xD

nu sitter vi här hos och med sara :D myyysigt :D

ska till emma senare och fira hennes födelsedag :D

najssss :D jag kanske ska sova dära, får se om min mamma låter mej -.-

hon skulle tänka på saken,så om du emma läser de här så villl jag verkligen men jag kanske inte får :( men jag kommer iallafall :D ska övertala mammsen ;D





litte roliga historier :D


-De var en gång 2 tomater som gick över en väg.

 sen kom en bil och den ena blev överkörd.

 då sa den andra tomaten: Kom ketchup så går vi! :D


-De var en gång 2 tomater som gick över en väg.

då kom en bil och den ena tomaten hoppade över och den andra gled under bilen.

då sa den ena: Neej! nu förstörde du juhh hela skämtet!!! xD


Det var 2 muffinsar som stog i en ugn, då sa den ena

-Vad varmt de är här inne!

då sa den andra:

-Wooow! jag har aldrig sett en talande muffin förut!! :D



-Då ska vi se sa den blinde till den döve-


-Då ska vi se sa den blinde och tod en yxa och såg- xD


-De e bättre att ha älg i skogen än att ha gjort i byxan!


Malin och Emma pratar:

Emma: väck inte draken som sover

Malin: men drakar sover inte!

Emma:nää, dom flyger!


nu ska jag och sara göra krull, misstolka inte, läs noga:D

hahahha:D



Pusssisssar/M&S


  

-marie-sara- <3 ylar som katter :D








Av Marie Sundqvist - 21 november 2009 11:52

helloooosan :D

nu har jag duschat och håller på att torka håret... :D har dock ingen platttång, eftersom min syster tog med den när hon for och hälsade på hennes kille -.- hahhah :D

jag kanske kan låna av nån?? hursomhelst, så fixxar de sej säkert :D

nu ska jag klä på mej och fixa mej tyeeep :D senså tänker jag inte berätta vad jag ska göra xD

och emma om du läser de här; Du får inte veta!!!

hahahha ;D för ditt eget bästa gmn :D

menmen, nu ska jag fixa mej så jag blir klar nån gång :D


Pussss/M

Av Marie Sundqvist - 21 november 2009 10:08

Thjoooo :D

tidigt man vaknade idag!

hahahha :D

eftersom gårdagen små misstag gjorde mej trött xD ;D

inga kommentarer :D

hursomhelst, idag vid typ sextiden så ska vi till emma<3<3<3

fira henne och litte sånt :D

senså på söndag fyller en släkting år så vi ska diiit vid fem? nåjaaa, fokuserar på idag:D

jag har tillochmed bestämt vad jag ska ha på mej! inte illa för att vara mej :D

hursomhelst, skriver kanske mer senare,,, känner inte mej riktigt skrivsugen :D

iallafall :D


Pusssss/M


och nu litte bilder:D   det vanliga jag ;D   ingenting utan er tjejor! emma,anna,malin och sara<3   

Pusssss!

  

vad faaan skulle jag göra utan er??? ;o

Av Marie Sundqvist - 20 november 2009 19:40

Heeeej :D

nu sitter vi hära, anna och sara åh jaaa:D

har vartt ¨på waldorf och ätit med emma, sara, anna, malin och jag såkklarttt:D

händer it så mke ikväll... myyys???

hahahha :D

Nu gör vi lite hemliga grejer så om du läser de här emma: HAHAHAHHAHAH!!!

emma fyller år på söndag juhuu och vi firar henne på lördag, imorrn assååå :D

så jävvvla kul de kommer bli!

ajaaa, nu ska jag hjällpa mina kära vänner :D


Gårdagens:

Vi har bild och Petter sitter och babbalar en massa sen säger jag:

Jag:Petter, ingen lyssnar på vad du säger ;D

Petter:Johoo, Axel gör de, eller hur Axel?

Axel:Vad sa du Petter??


hahahha, dissen mot petter :D

hahahhahahahh, ojojojojo :D


ajaaa drar nu råå :D


Pusssss/M

Av Marie Sundqvist - 16 november 2009 20:52

    

  

  

Hahahahha, jag som extraaa blondin :D<3

Av Marie Sundqvist - 16 november 2009 20:44

Thjooo :D

ledsen för min dååliga updatering, ha hänt litte grejer... :/

nåjaaa, nu e jag här :D

blonderade håret igår och de vart lite väl ljust xD hahahhah :D

menmen, vad ska jag göra åt det? inte nåågonting :D vänja mej vi de helt enkelt:D


imorrn händer de inte så mke, ska sjunga,,, lalalalala... :D

i skolan e de kondition på idrottet... :/ mjaoooii :D

hahahahaha:D

ser på chuck xD ohyeaaaa:D


nu ska jag dra, bakar faktiskt :D (a)



Pusssss/M

Av Marie Sundqvist - 15 november 2009 22:30

Heeeej!

skulle bara säga godnatt!!!

klockan e juhh ganska mke ;D hahahah, jag e trötttt!

men juste, jag skulle ju berätta om vad de var som hände imorron...



imorgon är det tio år sen min storebror dog Gråter

de e inte så lätt att berätta i bloggen men jag ville ändå berätta det...

så om jag e deppig imorron är de kanske därför...

jag har i ett gammalt inlägg från oktober (?) berättat om honom med en dikt...

jag tror ni kan veta vilken jag menar...

jag saknar honom jätte mke och de känns så himmmla jobbigt att tänka på de...

men det e svårt för någon att föreställa sej det...

så snälla ni, säg inte att ni förstår mej, för de gör ni inte om de inte hänt er nå liknande...

tack för att ni läste...

 

 

 

 

 

Pusssss/M<3



Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards