mariesundqvist

Alla inlägg under oktober 2009

Av Marie Sundqvist - 22 oktober 2009 16:14

Thjathja bloggen ;D kom från skolan med bussen nyss...

vi slutade sent eftersom jag har kurs, matte A, gymnasiematte tyyp:D

tråååkigt men lättare än 9:ans matte iallafall:D

idag på skolan var jag jävligt trött!! vi hade oförberett prov i bild... :/ njaaa, inge vidare...

senså på matte kurs a grejen var jag äckligt trött... så jag skrattade, hela tiden så mina kära vänner blev lite less xD hahahhhahah, men dom skrattade iallafall, med eller åt mig vet jag inte... :D

dessutom så hände de litte roliga saker idag också, tyvärr äre för privat,,, hahahh, trore är bäst att det stannar så också... ^^

nu blire plugga gärnet... tyyp fysik inlämning imorgon och hkk analys nån dag också... :/

just nu suger skolan gärnet!! xD tur att ni finnns dära iallafall <3

ajaaa, nu ska jag ge mig in i pluggvärlden... -.- ;)

smsa elr ring om de är nå xD hahaha, jag har tid... :D



Pusssss/MKyss


Av Marie Sundqvist - 21 oktober 2009 16:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marie Sundqvist - 21 oktober 2009 14:52

Thjaaabbaa;D

för typ 5 minuter sen kom jag från skolan med buss -.-

jobbigt!

idag så har vi vartt på ungdomsmottagningen med skolgrejs... vi 9 flickor från klassen var dära klockan 08.15 och killarna var dära klockan 10.15??

hursomhelst så kunde vi inte vara där hela tiden för typ 5 av oss hade unplugged, lunchmusikgrejj.

jag, malin och ebba sjöng fast ebba hörddes mest xD

senså skriver vi nån praogrej i skolan och man kan vinna pengar<3 hahah :D men jag kommer inte att vinna, garanterat...

nu blire plugga, datan och sen sticka iväg på konfaledar grejj:D hahahahahah:D skojjjjigt :D

ser ni mig, hälsa vettja;D

hare bra, ni når mig på mobilen u know...


Pusssss/M


  

ylar katter verkligen?? ;o ;D höhöhöhöh xDFlört

Av Marie Sundqvist - 20 oktober 2009 20:55

Chacha bloggen, Marie här!

Molnigt på himmlen och det regnar??

höhöhöhöhö ;D

idag vare skola, bjöbjöbjö...

skrev fysik prov så jag fick kramp i armen xD hahahha :D

förresten, alla ni söta människor där ute adda min msn (a) hahha, vill ha nya komtakter :D

kommentera bloggen också :D

ska försöka plugga litte hkk och fysik... inlämningar :/

fanfanfanfan...

ajaa ska sticka nuråå :D

nå mig på mobilen, snart måste man juhh sova också xD hahhaha :D


Pusssss/M


  

Mjaoooo x2 :D hahah, sööt?KyssFörvånad

Av Marie Sundqvist - 19 oktober 2009 19:31

Thjaaa!Kyss

Nu har jag tröttnat på blogg.se och tänkte byta... tror jag xD

idag så har jag och min malin haft hål, tyyp ashäärligt!

chill som fan...

hade so prov idag också, och imorgon har vi fysikprov...

höhöhöhöhö, får se hure går...

btw så hade jag aldrig tyyp hört talas om bloggplatsen förut... verkar vara ganska bra, än så länge iallafall  menmen nu ska jag gå och prata lite med folket, de e jag bra på xD

Nå mig på mobilen...


Pussssss/M



Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards