mariesundqvist

Alla inlägg under oktober 2009

Av Marie Sundqvist - 25 oktober 2009 19:30

Thjaaaa igen;D här kommer ett snabbt inlägg :D


nu äre myyystime;) om ni bara visste vad vi gjorde ;)


hahahhah;D

snart så ska man sova också... hmmm;D

 hahhahahah, iiinte såklart;D


sakna mig inte ;) ni når mig på mobilen... :D


Pusssss/MKyss



stjärnorna finns här, kolla dära:D

Av Marie Sundqvist - 25 oktober 2009 19:23

hahahahaha!! kolla på den dära, ni lär skratta!!! ;D;D;D;D

malin skrattade ihjäl sig xD

nu är jag och malin hos sara :D

lovvvleyy :D

hahaha ;D

snart blire snaaart sång ;) ghaaaa:D


vi hörs, sakna oss inte för mkt :D



Pussssss/M

Av Marie Sundqvist - 25 oktober 2009 17:51

kolla!! den här låten är så hääärligt!! grrr:D Kyss


Pusssss/M

Av Marie Sundqvist - 25 oktober 2009 17:41

Thjaaa:D

snart kommer malin, hoppas jag;D

hon ska sova hära inatt:D vi kanske ska och hälsa på sara om vi hinner alltså innan hon sticker till pajala... :/

vadfan ska hon där och göra??

ajaa, vill hon dit så åk dit då ;)

jag har skrivit på hkkn ocksåå :/ fan vad tråkigt de är! seriööst, typ världens jobbigaste?

hmmm, varför har vi så mkt läxa egentligen?? jag undrar...

nu ska jag snart äta och fixxa mig och sånt shiit...

sakna mig inte för mkt ;)


Pussss/M


  

my cutisar<3Kyss

Av Marie Sundqvist - 24 oktober 2009 21:46

kapten röd- du e la go http://www.youtube.com/watch?v=ICjNrdrq5nM&translated=1

kapten röd- okänt nummer http://www.youtube.com/watch?v=7NwRCP8qKnE&feature=related

kapten röd- stjärnorna finns här http://www.youtube.com/watch?v=cB1nKe4oy-c&feature=related


asså kapten röd är så jävla härliga!!! shiit! jag tror jag dööör! hahahha, världens härligaste:D


jag fick träffa en av min lillebrors kompisar i torsdags på konsum xD hhhaha, så sköön kille alltså!

dessutom hade han en skiiiit snygg tröja, vill också ha -.-

menmen han verkade helt cool, jag ska bli som han seriöst, helt sjukt härlig på nå sätt xD

hahahha;D lycka till marie^^jag ska seriöst bli ganster, vad tycker ni om det vaa?? :D

hahhaha, akta er;D

nu får jag smsa ett sms igen;D nice som faaan;DSkrattande


Du e la go! ;D


Den gamla stilen har kommit igen, säg till en fiende, säg till en vän!Den gamla skolan den har kommit igen, och tar dig tillbaka till sanningen.du e la gohey, så jävla godu säger du e gangster när du hugger ner din brordu e la gohaaa, a visst men do'ursäkta mig som frågar men när rymde du från zoodu e la goheeey, så jävla godet började som ett skämt men det slutade som ett morddu e la goheeey, så jävla goKapten Röd behöver ingen presentationalla vet ju vad jag går för å min destinationmen man måste ju hejda vad som händer med vår generationhär i staden e dom vilda som en västern saloonTommy Tip behöver ingen introduktiondu kan kalla denna stilen för en inovationalla bråkstakar hör hemma på en instutionå jag vill inte ha nån klåpare som min kompanjonmen det e så mycket jävelskap att gudarna berå dom som skulle stoppa våldet brukar ju detmen vissa hetsar upp sig andra hukar sig nermen får du rykte som en värsting får du brudarna meda men det e ingen katastrof men det lutar åt detnär busen springer gatlopp vill dom kuta bre´vedom trycker pipan mot din mun vill du ska slukar den helså kalla på kaptenen innan skutan går nerdu e la gohey, så jävla godu säger du e gangster när du hugger ner din brordu e la gohaaa, a visst men do'ursäkta mig som frågar men när rymde du från zoodu e la gohey, så jävla godet började som ett skämt men det slutade som ett morddu e la gohey, så jävla goooovissa laddar upp med en flaska renatdom tycker ändå deras tåg har skenathittar någon stackare å bara börja vevafår aldrig mer höra "ja må han leva"låt mig berätta om svensson-mördanhan e ganstern på fredan å lördanjobbat hela veckan å fått skit av sin förmanså till helgen vill han lätta på bördantycker han e kungen när ölen flödarhan börjar kalla sina polare för nördaroch om någon tittar snett ska han dödaså när du ser han låt han höradu e la gohey, så jävla godu säger du e gangster när du hugger ner din brordu e la gohaaa, a visst men do'ursäkta mig som frågar men när rymde du från zoodu e la gohey, så jävla godet började som ett skämt men det slutade som ett morddu e la gohey, så jävla gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

osäg nu vetdu vetdu vetdu vetdu vet du vad vi tror, ja nu vetdu vetdu vetdu vetdu vetdu vad vi trorsäg nu vettu vettu vettu

 

men shiiit vilken härlig lååt!

men nu ska jag smsa, aaa:D hahhahah;D ett sms, oyeaaa:D

godis äter man också, självklart:D

 

Pusssss/M

 

here i am,,,

   

hmmm.... :D

 

marie is wanted!!! ;D

	
Av Marie Sundqvist - 24 oktober 2009 21:29

Kyssblablablabla...Kyss

nu laddar jag upp lite bilder, hahahha, sara har tatt min mobil och gett mig smsförbud. jag får skicka ett i timmen

-.-

jävla skiiit! jag som smsar med söööta simon :D elr smsade rättare sagt... nu kommer gammla bilder i nytt format (?) hahahha;D

  

MarieEmma,MarieSara<3

 

nån ritar av mig ;) awwww<3

 

blommorblommor, saras bild<3 

  

gräääs,saras bild<3

Av Marie Sundqvist - 24 oktober 2009 16:52

lalalalalla...

nu sitter man hära... hos sara den underbara:D

har ju sovit hos emma inatt med malin sara och emma...:D vi såg bio också, fett nice:D

nuså ska vi snart hämta grejerna hos emmapemmafialottalarsson xD hahhaha;D

igår hände de litte grejer men vi tar de en annan gång, inte nu xD hahahhah;D


Pusssss/M


-jag vet inte vad jag vill, allt ska alltid vara så jävla svårt-Gråter



  

<3

Av Marie Sundqvist - 22 oktober 2009 17:27

Thjaaaa, skriver ett inlägg mitt i pluggandet -.-

lyssnar på kapten röd-du e la go :D så jävla härlig låt asså!! :D

dom får mig på bra humör :D

nu blire pluggpluggplugg... -.- fan vad tråkigt!! för mycket hkk iaf... :(

ikväll blire mammas boys:Dhahhah :D


...

Han säger:

alltid, nu ska jag äta

vi ses snygging <3

Hon säger:


hahhaha, jaaa...

Han säger:

logga in igen om en halvtimme så får jag snacka med dej


...

mhhh, om vad???

nån bra förklaring??


älskade du, försök att vara glad, jag menar de kommer aldrig att hålla för dem och då...

är det din tur!<3 jag älskar dig och vill inte se dig ledsen, för du är en stor del av mitt hjärta, är du ledsen är jag ledsen...

nu i helgen så ska iallafall få dig på gott humör:D

siktar mot bästa helgen... :D

jag älskar dig<3




"Om du lämnar mig nu...

jag skulle vakna mitt i nattenoch gå upp och ta en långpromenad jag skulle låta blicken möta andra ögoni en främmande stad jag skulle inte ha så bråttommed att träffa nån ny jag har rätt mycket med mig självprecis som dujag skulle andas i det tomrum som blev överom du lämnade mig nu jag skulle sitta på ett tåg mot Parisoch låta Stockholm vajag skulle få den tiden över för mig självsom jag sagt att jag vill ha jag skulle unna mig att drömmahundra mil genom Europaom en främlinglika tillitsfull som dujag skulle pröva mina läppar mot nån annanom du lämnade mig nu jag skulle kunna leva utan den där blickensom får mig ur balans jag skulle sakna den där stunden som vi harnär vi till slut har blivit sams jag kanske skulle söka uppkontakter som jag tappatsom jag varit medförut nånstansjag antar det finns nån du skulle ringaom jag inte fannsjag kanske skulle leta upp nån yngresom en fjäder i hatten det skulle bli för tomt om ingen fanns därsom värmde mig i natten men jag skulle aldrig ha tålamod nogatt bli förståddingen känner migså väl som dujag skulle fastna i min ensamhet igenom du lämnade mig nu..."

Lars Winnerbäck, oyeaaa:D låten är jävligt bra!!! lyssna??


så jävla vakker låt!!! har ni inte hört den, göre!! :D



Pusss/M


Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards